Wanita P4srah Suami Kant0i Cvrang Dgn Salah Seorang Ahli Keluarga Sendiri, Suami Pesan Jgn Viral Dekat FB

Setiap pasangan yang sudah mendirikan rumah tangga sudah pastinya mengimpikan supaya hubungan tersebut berkekalan buat selama-lamanya. Bagaimanapun, kehadiran orang ketiga secara tidak langsung boleh menyebabkan hubungan tersebut menjadi ret4k dan membawa kepada pencer4ian.

Suami cur4ng dengan adik ipar sendiri

Seperti kisah meru.ntun h4ti dikongs1 seorang wanita cek4l dari negara seberang di laman TikTok mendakw4 suaminya berlaku cur4ng dengan adiknya sendiri. Menerusi video pendek yang dikongs1, dapat dilihat tangan suaminya berada di kepala adiknya dan mereka dipercayai sedang duduk berdua-duan.

Bahagia ya kalian, aku ikhlas Ya Allah.

Pemilik video ini juga sempat menceritakan adik perempuannya dahulu pernah bercinta dengan suaminya namun perhubungan tersebut berakhir dengan perpis4han. Pada mulanya wanita cekal ini menolak untuk berkahwin dengan lelaki berkenaan berikutan statusnya yang pernah menjadi bekas kekasih kepada adiknya.

Namun, atas persuratan takdir wanita ini dipertemukan jodoh dengan suaminya dan mendapat restu daripada keluarga mentuanya.

Siap update dekat Facebook

Apa yang lebih mengejvtkan, apabila adik kepada wanita ini dikenali sebagai Shella sempat memuat naik foto abang iparnya di laman Facebook berserta emoji love.

Papa muda saya ni bos.

Bukan itu sahaja, lelaki ini menerusi WhatsApp juga sempat meminta supaya isterinya tidak berkongsl apa yang terjadi di antara mereka di laman Facebook dan mengadu kepada emaknya.

Dia di sini mohon supaya tak vir4lkan hubungan mereka. Di mana hati kalian? Ya Allah.

Difahamkan, pasangan ini masih belum bercera1 dan menerusi ruangan komen rata-rata netizen turut kasihan dengan nasib yang menimp4nya. Ujar netizen lagi, lelaki berkenaan tidak layak dijadikan suami dan memberikan nasihat supaya mereka bercera1.

Video penuh:

Sumber: rdeafirly

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Wanita P4srah Suami Kant0i Cvrang Dgn Salah Seorang Ahli Keluarga Sendiri, Suami Pesan Jgn Viral Dekat FB"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*