Shuib Buat Dedikasi Ucapan Sempena 11 Tahun ‘Anniversary’ Dgn Siti Sarah

Biarpun sudah enam bulan isteri tercinta pergi menghadap Il4hi, perasaan sayang pelawak Shuib terhadap Allahyrham Siti Sarah Raisuddin masih mekar di hati.

Happy ‘Anniversary’ Ibu

Genap 11 tahun usia mahligai pada 26 Februari, Shuib memuat naik foto album perkahwinan bersama arw4h di Instagram (IG) miliknya.

Dengan kapsyen yang meny.entuh jiw4, Shuib, 37, mengucapkan selamat ulang tahun perkahwinan serta meluahkan rasa rindu yang tidak ada penghujung. Lagu nyanyian arw4h, ‘Tinggalkan Diriku’ menjadi ‘background music’ untuk entri tersebut.

Bukan hanya pemilik nama Shahmira Muhamad yang berasa sed1h tetapi rakan artis dan peminat turut merasai perasaan sama. Siti Elizad, Elly Mazlein, Anzalna Nasir, Elvina Mohamad dan Datin Rebecca Nur Al Islam antara yang meningg4lkan komen.

Rata-rata warganet menyedek4hkan bacaan al-Fatihah dan mendoakan agar arw4h ditempatkan di kalangan orang beriman.

Z1arah ku.bur

Selain itu, menerusi Instagram Stories, Shuib ditemani anak-anak menziarahi pusara arw4h yang terletak di Tanah Perkub.uran Islam Kampung Sungai Pusu, Gombak, pada pagi Sabtu.

Terdahulu, penyanyi Siti Sarah Raisuddin meningg4l dunia pada 9 Ogos tahun lalu selepas mel4hirkan anak keempatnya, Ayash Affan dalam keadaan dij4ngkiti v1rus Cov1d-19.

Hasil perkahwinan bersama pada tahun 2011, mereka dikurniakan empat orang cahaya mata, Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, Ariq Matin, 6, dan Ayash Affan yang kini berusia enam bulan.

Sumber: Instagram @shuibsepahtu

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Shuib Buat Dedikasi Ucapan Sempena 11 Tahun ‘Anniversary’ Dgn Siti Sarah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*