Datuk Aaron Aziz di ujl sekali lagi, mohon doa semua

Sudah dua tahun CVID19 menyer4ng dunia, sehingga kini v1rus tersebut masih lagi bebas berkeli4ran menyer4ng manusia dan disebabkan itu lah kita semua dinasihatkan untuk menjaga diri supaya dapat elak daripada menjadi sal4h seorang pes4kit vir.us men4kutkan itu.

Viru.s tersebut tidak memilih bulu yang mana sesiapa sahaja berkemungkinan dij4ngkiti, tidak kira rakyat biasa, orang kenamaan, golongan selebriti atau golongan ‘kayangan’ sekali pun.

Terdapat beberapa selebriti Malaysia turut disahkan positif CVID19 semenjak dua lalu

Terkini pelakon Aaron Aiziz turut di j4ngkiti virus berkenaan

“Selepas pelakon lain kena Hari ni saya pulak kena. Semoga ALLAH permudahkan segala urusan dan lindungi Isteri dan anak anak saya serta orang kuat saya @fairiekhalil yg selalu berada disebelah saya mana mana saya pergi.”

Terdahulu Pelakon Datuk Aaron Aziz, 46, berkongs1 dia kini berg4ntung dengan ubat-ubatan akib4t peny.akit sar4f dihidapinya, namun masih lagi boleh aktif dalam kerjaya lakonan.

Aaron yang kini membintangi drama Gerak Khas Undercover dan ditemui pada sidang media secara virtual di Google Meet, semalam, berkata dia tetap bersemangat kuat apabila bekerja, tetapi akan berhadapan kes4kitan sewaktu berada di rumah.

“Saya kalau bekerja di lokasi okey saja, tidaklah berasa s4kit sangat. Namun, jika di rumah tidak bekerja memang akan jadi terlalu s.akit. Apapun, saya tetap bersyukur masih boleh bekerja lagi.

“Cuma, untuk tahan segala kes4kitan dirasai saya sekarang memang berg4ntung dengan pelbagai jenis ubat-ubatan daripada doktor. Kena makan ikut waktu, kalau tak ambil akan lebih s4kit,” katanya kepada Harian Metro.

Menurut Aaron, dia juga sebenarnya kurang selesa untuk membicarakan mas4lah kesihatan dial4mi itu kerana bimb4ng ada pihak produksi engg4n mengambilnya berlakon selepas ini.

“Walaupun s4kit, insya-Allah saya masih boleh bekerja dan pihak produksi usah ris4u untuk memberikan tawaran. Saya cuma harus berhati-hati saja ketika melakonkan aks1 terlalu l4sak dan elak dari j4tuh ke hadapan atau ke belakang, termasuk dari tempat tinggi.

“Untuk watak yang bukan aks1, saya okey saja untuk melakonkannya seperti biasa. Terus-terang, saya sangat sayangkan kerjaya lakonan ini dan sampai sekarang saya masih boleh berlakon dengan baik,” katanya.

Sebelum ini, pelakon kelahiran Singapura itu pernah mended4hkan dia mengal4mi mas4lah s4raf ters3pit pada bahagian leh.ernya sejak lapan tahun lalu hingga terpaks4 keluar masuk hospital.

Kali pertama Aaron berhadapan peny4kit ini pada 2012 iaitu sebelum menjalani penggambaran program realiti sukan la5ak, Fear Factor Malaysia.Begitupun, dia membuat keput.usan tidak menjalani pembed4han seperti disarankan doktor.

Tum0r makin membesar
Dalam perkembangan terkini, Aaron kini terpaks4 bergantung kepada ubat tahan s4kit. Menurut doktor, tum.or yang di hidap1 oleh Aaron makin membesar dan memerlukan pembed4han

“90 minutes dlm benda ni. Doctor said I need surgery and need to be on medical leave for 2month Tapi tak boleh Sebab byk ongoing project skrg ni..so for now I’m just using the drugs to kill the pain…. Working in pain… only ALLAH knows what I feel. Korang tengok Abg senyum sana ketawa sini but korang tak nampak bila hati Abg men4ngis kes4kitan…Doc said the tumor is bigger”

Rata-rata peminat dan rakan artis, terus menerus mendoakan Aaron Aziz

“Get well soon abang. Semoga dipermudahkan..”

Gambit Saifullah s4nggup lakon watak ‘g4y’ sebab Aaron Aziz?

Kuala Lumpur: Pelakon Gambit Saifullah, 36, s4nggup menerima watak lelaki homos3ksual atau ‘g4y’ selepas mengetahui rakan pelakon gandingannya adalah Datuk Aaron Aziz.

Gambit berkata pengalaman banyak bekerja dengan Aaron di dalam drama dan tahu sisi peribadi bapa tiga cahaya mata itu yang rapat dengan anak-anaknya dan keluarga menyebabkan dia berani membuat keputu.san.

“Saya adalah lelaki ‘straight’ (lurus) dan Aaron juga ‘straight’, jadi sedikit sebanyak saya tahu sisi peribadinya. Jadi, saya tidak begitu bimb4ng untuk memberi kerjasama dengannya dalam lakonan kami sebagai ‘lelaki songs4ng’.

“Tapi, kalau bukan Aaron yang melakonkan watak Dean Ilyas sebagai pasangan saya untuk drama ini, tak mungkin rasanya saya akan cukup beran1 menerima watak Izfairin itu,” katanya kepada Harian Metro.

Terdahulu, Gambit atau nama sebenarnya Mohd Gambit Saifullah Rosli ditemui pada majlis sidang media secara virtual drama Suami Lelaki Pendos4 untuk slot Samarinda TV3, baru-baru ini.

Gambit berkata dia juga seorang yang cukup teliti terhadap setiap tawaran drama yang datang kepadanya. Ujarnya, dia bagaimanapun melihat watak Izfairin itu agak menarik dan sangat menc4bar.

“Saya biasanya akan meneliti beberapa perkara seperti watak, ‘team’ produksi termasuk memikirkan kes4n akan diterima untuk watak itu sebagai pelakon dan selebriti. Saya ambil kira semuanya.

“Jadi, kalau bukan Aaron dan pelakon itu pula adalah seseorang yang saya tidak kenal memang susah sebab saya ‘lurus’. Jika pelakon lelaki itu ada sedikit sifat lembut, akan jadi kacau,” katanya.

Menurut Gambit, apa yang dipaparkan dalam drama Suami Lelaki Pendos4 adalah sebahagian realiti kehidupan masa kini. Katanya, penghasilan drama itu juga bukan bertujuan mengadili kehidupan orang.

“Saya mengharapkan penonton akan bersikap terbuka untuk drama ini. Pada saya, sebagai pelakon tentunya ada limit yang boleh dilakukan sebagai individu dan muslim. Cuma, ini adalah tuntutan kerja saya.

“Apapun, saya masih merasakan tidak mel4mpaui batas melakonkan watak ini (homos3ksual) kerana paling utama ialah niat untuk membawa hala tuju perkongsi4n kepada penonton bahawa kisah ini wujud dalam realiti,” katanya.

Drama Suami Lelaki Pendos4 mempunyai 28 episod dan diarahkan oleh Eyra Rahman. Ia juga adalah karya adaptasi novel tulisan Umie Nadzimah berjudul Imamku Lelaki Pendos4.

Selain Gambit dan Aaron, drama ini membariskan pelakon lain seperti Sophia Albarakbah, Fauzi Nawawi, Datin Maria Farida, Aleza Shadan, Shima Anuar, Edika Yusof dan ramai lagi.

sumber: ig aron aziz

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Datuk Aaron Aziz di ujl sekali lagi, mohon doa semua"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*