Punca sebenar b4dan kiri Haeriyanto jadi lem4h di kenal pasti… Keluarga harap tidak jalani pembed4han

Kuala Lumpur: Pelakon Haeriyanto Hassan dikej4rkan ke Hospital Ampang (HA), Selangor, pagi semalam selepas mengal4mi ser4ngan angin ahmar ringan yang mengakib4tkan anggota b4dan sebelah kiri tidak boleh bergerak.

Adik iparnya yang juga penyanyi, Oja ketika dihubungi berkata, pemeriksaan doktor mendapati ada d4rah beku bersaiz tiga sentimeter pada bahagian kanan kep4lanya.

Oja atau nama sebenarnya, Daninaz Huza Daud berkata, sepatutnya Haeriyanto perlu dibawa ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk menjalani pembed.ahan, tetapi doktor di HA mahu memantau keadaan kesihatannya terlebih dulu.

“Ketika kakak hubungi saya pagi semalam memang sudah dapat rasakan ada sesuatu yang tidak kena sebab dia akan hubungi kalau ada perkara penting.

“Kakak minta saya datang ke rumahnya untuk melihat keadaan abang ipar yang tidak boleh bergerak di ruang tamu memandangkan jarak rumah kami berdua tidak sampai 10 kilometer. Bagaimanapun saya tiada di rumah kerana menghadiri mesyuarat.

“Saya minta kakak hubungi adik iparnya Dasira Hassan untuk menghubungi ambulans. Selepas mendapati bacaan tekanan d4rah terlalu tinggi iaitu 211/131, param.edik membawa abang ipar ke hospital untuk tind4kan susulan.

Menurut Oja, selama ini abang iparnya itu sihat dan tidak pernah d4rah tinggi namun beberapa hari sebelum kejadian dia sering meng4du s4kit kepal4.

“Walaupun diser4ng angin ahmar, abang masih boleh berkomunikasi dengan kakak. Kata doktor, biasanya orang terkena angin ahmar akan pengs4n. Mungkin semangatnya kuat.

“Setakat ini bacaan d4rah semakin menurun. Saya juga dimaklumkan hari ini doktor akan beritahu sama ada abang Haeriyanto akan menjalani pembed4han atau tidak.

“Kita sama-sama berdoa agar abang kuat dan kembali sihat. Jika ada sebarang perkembangan lain saya akan maklumkan daripada semasa ke semasa,” katanya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Punca sebenar b4dan kiri Haeriyanto jadi lem4h di kenal pasti… Keluarga harap tidak jalani pembed4han"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*