Banjir Terengganu, Kelantan: Abang Viva sekali lagi mahu selamat mangs4 banjir – Semasa | mStar

ABANG Viva’ akan pergi ke negeri Kelantan dan Terengganu bagi membantu m4ngsa-m4ngsa banjir berikutan hujan lebat berterusan di kawasan berkenaan.

Bagaimanapun, pemilik nama sebenar Azwan Omar berkata, perkara tersebut masih dalam peringkat perancangan dan akan memaklumkan lebih lanjut di akaun media sosi4lnya tidak lama lagi.

“Ya saya memang ada perancangan untuk pergi (membantu m4ngsa-m4ngsa banjir),” katanya pada Ahad.

Pada Ahad, sebuah hantaran di Facebook Viral Media Johor memaparkan tangkap layar perbualan antara Azwan bersama pengguna media sosi4l yang menyatakan Azwan dalam persiapan untuk ke Terengganu bagi menyelamatkan m4ngsa banjir.

Sementara itu, ketika ditanya mengenai tarikh untuk bertolak, Azwan berkata dia masih belum pasti lagi bila akan bergerak ke negeri tersebut.

“(Bila nak pergi) Itu saya tidak pasti lagi tetapi nanti kalau ada apa-apa saya akan ‘update’ (maklumkan) di Facebook saya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Banjir Terengganu, Kelantan: Abang Viva sekali lagi mahu selamat mangs4 banjir – Semasa | mStar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*