“Tangmo tak layan n4fsu lelaki” Pended4han Kawan Rapat Ini Buat Polis Jangka Tutup K3s Jumaat Ini

Setiap hari ada sahaja bukti yang berkait rapat dengan kem4tian pelakon terkenal Thailand, Tangmo Nida yang ditemui terapung dipercayai lem4s di Sungai Chao Phraya. Media Thailand melaporkan seramai 71 orang telah memberi keterangan bagi membantu sias4tan.

Tangmo tak layan n4fsu lelaki

Terbaru, rakan rapat Tangmo iaitu Nida, Anna dan Poodle Yuppadee hadir ke pejabat Wilayah Polis Wilayah 1 di Bangkok untuk memberikan kenyataan mereka kepada penyi4sat.

Ketika ditemui media, Nida dan Anna meneg4skan bahawa Tangmo tidak pernah mengambil d4dah terlar4ng dan tidak pernah menerima bayaran untuk ‘melayan’ n4fsu lelaki. Kata Anna, jika Tangmo menerima tawaran sedemikian, dia tidak akan mempunyai hut4ng.

Ditanya sama ada Tangmo telah ‘dipan.cing’ ke atas bot untuk dijadikan m4ngsa untuk menghiburkan seseorang, Anna menjawab;

Orang lain boleh memberikan jawapan itu kerana dia berurusan dengan Tangmo. Tangmo mempercayai orang itu dan tidak pernah bertanya butiran lain apa yang perlu dia lakukan.

Anna tidak menyebut nama individu itu, tetapi difahamkan dia merujuk kepada pengurus Tangmo, Idarin Jathusaksawat (Gatick).

Selain itu, Anna turut mencadangkan netizen untuk menyem4k mengapa beberapa foto pada akaun Instagram Tangmo telah dipadam dan apakah komen di bawah foto tersebut.

Dalam pada itu, Anna men3pis ada berlaku pertelingk4han antara dia dan ibu Tangmo, Panida Siriyudthayothin, kerana dia masih menghormati wanita itu.

K3s dijangka tutup Jumaat ini

Timbalan Ketua Wilayah Polis Wilayah 1, Pol Mej Jen Udom Yomcharoen berkata Ketua Polis Negara, Pol Jen Suwat Jangyosuk akan bertemu dengan penyi4sat p0lis, pegawai forensik dan lain-lain untuk taklimat mengenai perkembangan kes itu.

Ia dijangka menjadi pertemuan terakhir. Ketua polis negara akan memberi garis panduan untuk menyelesaikan k3s itu selepas penyi4sat menyelesaikan semua ker4guan. Penyi4sat telah mengambil keterangan daripada 71 orang.

Sumber p0lis berkata penyi4sat akan membuat kes1mpulan bahawa Encik Tanupat dan Encik Phaiboon telah bertind4k melulu sehinggakan menjadi penyebab kem4tian aktres itu. Sias4tan itu dijangka selesai pada hari Jumaat.

Pol Jen Suwat sebelum ini berkata kem4tian aktres itu diklarifikasikan satu kemal4ngan berdasarkan daripada bukti.

Media Thailand melaporkan bahawa penyi4sat polis mungkin mempertimb.angkan untuk memfailkan pertud.uhan terhadap salah seorang penumpang bot, Nitas Kiratisoothisathorn (Job) kerana didakw4 membawa pulang sebotol wain dan membu4ng gelas wain ke dalam Sungai Chao Phraya pada malam tr4gedi itu.

Ada kemungkinan tindakannya akan dilihat sebagai membantu atau menyokong orang lain untuk menyembunyikan kesal4han. Wisapat Manomairat (San) mungkin menghadapi tud.uhan seperti pemilik bot dan pemandu bot.

Ketika disoal si4sat, mereka berlima nampaknya cuba menutup beberapa aspek. Penyi4sat mungkin mendakw4 mereka kerana memberi kenyataan p4lsu.

Terdahulu, Tangmo, 37, bersama lima orang lain menaiki bot laju di Sungai Chao Phraya dari Jambatan Krung Thon di Bangkok ke Jambatan Rama VII di Nonthaburi. Dia terj4tuh ke dalam sungai berhampiran jeti Pibul 1 di daerah Muang di wilayah Nonthaburi sekitar 10.40 malam pada 24 Februari lalu.

Sumber: Bangkok Post

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Tangmo tak layan n4fsu lelaki” Pended4han Kawan Rapat Ini Buat Polis Jangka Tutup K3s Jumaat Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*