Pengurus menangls dtg upacara pemak4man Tangmo Nida… Tapi reaksi ibu buat netizen tak pvas hati tengok

KEHADIRAN pengurus Tangmo Nida iaitu Kratik di majlis pemak.aman dan memperingati kem4tian aktres itu mengund4ng rasa kurang senang netizen di laman sos1al.

Menerusi laman Twitter, seorang pengguna memuat naik beberapa keping foto memperlihatkan Kratik muncul di majlis berkenaan untuk memberikan penghorm4tan terakhir.

Kratik berada di Gereja Liberty Bangkok itu kira-kira 15 minit dan kemudiannya berlalu pergi tanpa mahu ditemu bual media.

“Dia datang bawa bunga, men4ngis di depan pentas selama 15 minit dan terus pulang. Dia engg.an ditemu bual kerana mahu priv4si.

“Ada ramai wartawan di sana, kalau tak nak ditemi bual dan mahu privasi, saya cadangkan awak duduk rumah sahaja,” tulis pengguna Twitter berkenaan.

Netizen kurang senang kehadiran Kratik atau Gatick di majlis berkenaan.

Dalam foto yang dikongs1 itu, Kratik yang mengenakan baju berwarna putih dilihat seb4k sambil mengusung jambangan bunga.

Dia diiringi beberapa individu menol4k untuk ditemu bual oleh sekumpulan wartawan yang menunggu di luar gerej4.

Selain Kratik, dua lagi suspek yang dikaitkan menjadi punc4 kem4tian Tangmo iaitu Robert dan Por turut menghadiri majlis berkenaan.

Bukan itu sahaja, sekeping foto memperlihatkan ibu Tangmo iaitu Panida tersenyum turut menerima krit1kan netizen.

Upacara pemak4man itu hanya dihadiri oleh tetamu memb4bitkan keluarga dan teman rapat.

Manakala peminat boleh menyaksikan secara langsung menerusi laman YouTube.

Foto Panida dengan wajah tersenyum turut dikec4m.

Ia diadakan selama tiga hari bermula Jumaat hingga Ahad ini.

Untuk rekod, may.at Tangmo Nida dijumpai oleh pasukan penyelamat tempatan pada 26 Februari lalu selepas tiga hari hil4ng dipercayai lem4s.

May4tnya ditemui terapung di sungai sekitar 300 meter dari Pibulsongkram Pier, Nonthaburi, Bangkok, kira-kira satu kilometer dari lokasinya terj4tuh.

Pegawai bahagian For3nsik Hospital Umum Polis, Kol Pol Naphat Natthasumon menges4hkan kem4tian Tangmo ak1bat lem4s kerana terdapat lump.ur pada bahagian paru-paru.

Suspek Meng4ku Bawa Bot Laju ‘Bvnuh’ Tangmo, Identiti VVIP Menginap Hotel Berhampiran Sungai Tarik Perhatian Ramai
SETELAH 13 hari berlalu, kem4tian aktres Thailand, Tangmo Nida atau Nida Patcharaveerapong terus mendapat perhatian ramai.

Pihak berkuasa Thailand terus gigih menyi4sat pesal4h sebenar walaupun memberikan klasifikasi kem4tian aktres itu sebagai kemal4ngan. Khabarnya kes akan dimuktamadkan Jumaat ini.

Setakat ini dua daripada lima yang berada di dalam bot iaitu pemilik bot, Tanupat Por Lerttaweewit dan pemandu bot, Phaiboon Robert Trikanjananun menjadi suspek. Mereka didakw4 mengendalikan bot tanpa lesen dan cua1 hingga menyebabkan kemati4n.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Pengurus menangls dtg upacara pemak4man Tangmo Nida… Tapi reaksi ibu buat netizen tak pvas hati tengok"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*