Neelofa Tertek4n Hari-Hari Orang Minta Nak Teng0k Bilal

Selebriti usahawan popular Neelofa mengakui dirinya agak tertek4n apabila setiap hari dih1mpit permintaan peminat yang mahu melihat putera sulungnya, Muhammad Bilal.

“Saya pun tak boleh nak cakap pada masa depan nanti bagaimana. Lagi pula dengan zaman media sosial sekarang, trend dan sebagainya, nak kata saya ada ketetapan jawapan untuk itu pun tak ada.

“Buat masa sekarang, saya nak cuba untuk tidak meletakkan anak saya di bawah ‘limelights’ itu. Rasanya ini yang terbaik. Saya juga tak menol4k, hari-hari ditanya ramai, bila nak tunjuk wajah anak dan ia membuatkan saya sedikit tertek4nlah juga,” katanya kepada Utusan.

Kredit foto: IG

Justeru, isteri kepada pelakon dan pendakwah muda, Muhammad Haris Mohd Ismail atau PU Riz berkata, dia sendiri tidak yakin selama mana akan berpegang kepada keputusan itu.

“Keputusan ini dibuat secara bersama dengan suami saya. ‘Mal4ngnya’, Bilal mempunyai ibu dan ayah yang terlibat dalam dunia yang sama walau arahnya berbeza. Saya di bidang seni manakala ayahnya pula lebih kepada bidang keagamaan.

“Mungkin perhatian dan keinginan orang untuk melihat dan nak tahu itu lebih. Tapi, kita cuba el4k daripada peny4kit ain sebab kita tak tahu bukan? Tapi, nak cakap saya tak buat langsung itu pun belum pasti.

“Saya pun mungkin tak cukup ku4t untuk buat amalan-amalan yang menghind4ri peny4kit tersebut, namun sedang mencuba. Tak berani janji yang diri akan jadi sempurna untuk melindungi anak daripada peny4kit ain ini.

Kredit foto: IG

“Nauzubillah, kalau terkena pada budak-budak, mak ayah yang akan pening kepala nanti. Jadi, kita ambil jalan selamat. Kalau mereka itu tidak terlib4t dengan dunia hiburan dan tidak dikenali, mungkin lebih senang,” katanya.

Anda rasa berapa lama lagi Bilal akan ‘disorok’?

sumber:cari

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Neelofa Tertek4n Hari-Hari Orang Minta Nak Teng0k Bilal"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*