Shuib Imbas Kembali Video Lama Buat Ramai Netizen Tersentuh

Jenama Bubble Bee diketahui sedang menemp4 nama ketika ini. Air bobba dengan madu, memang berjaya buat ramai sanggup beratur panjang untuk menikmatinya.

Bubble Bee ini sinonim betul dengan nama pelawak Shuib Sepahtu. Diketahui bahawa pelawak ini antara pemilik bersama syarikat berkenaan.

Pelawak dan usahawan terkenal, Shuib Sepahtu telah muatnaik satu update tentang video lama bersama arw4h isterinya, Siti Sarah Raisuddin sebelum pergi buat selamanya.

Kata Shuib, Video tersebut diambil ketika mereka pergi soft launching Bubblebee di kelantan.

Ini caption yang ditulis oleh Shuib.

“Hahahahahha,,Sape ingat video ni??? Ye,,mmg buat video ni masa nak pegi soft launching BubbleBee Kelantan,,,epic sungguh mat Jegey ni,,,Ada yg Rindu Mat Jegey?Sy lagi Rindu yg tukang rakam”

VIDEO:

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

Dalam pada itu, perkongsian Shuib tentang video tersebut rata-rata telah membuatkan netizen tersentuh.

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian ini telah mendapat 147k tontonan dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terharu dan

tersentuh dengan perkongsian Shuib ini.

KOMEN NETIZEN:

sumber:Ig Shuib

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Be the first to comment on "Shuib Imbas Kembali Video Lama Buat Ramai Netizen Tersentuh"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*