“Viral lagi.. Untung mael” Berdeb4r Terima Hadiah Dari Lisa Blackpink, Telatah Ismail Izzani Tetap Tarik Perhatian Ramai

BLACKPINK! Seluruh dunia pasti mengetahui satu kumpulan wanita daripada korea ini. Terdiri daripada 4 orang ahli yang semuanya cantik-cantik belaka iaitu Jisoo, Jennie, Rose dan Lisa. Mereka mendapat nama di mata dunia apabila lagu nyanyian mereka sentiasa diingati oleh semua orang antaranya “Ddu Ddu Ddu”, “Boombayah”, “Kill This Love” dan banyak lagi!

Terbaru, apa yang menariknya ialah apabila viral satu video Ismail Izzani bertemu dengan kumpulan K-Pop terkenal ini. Ramai juga yang mengatakan “Untungnya Ismail Izzani”. Ye betol tu! Perk0ngsian seorang pengguna Tiktok tersebut telah menarik semua untuk melihat dan mendapat jutaan tontonan, di mana video tersebut mer4kamkan detik Ismail berdeb4r dan teruj.a apabila bertent4ng mata dengan Lisa semasa menerima hadiah daripada artis terkenal itu.

Video berkenaan adalah video lama ketika Ismail dan kumpulannya menyertai pertandingan menari, dijuri oleh Blackpink dan telah menerima hadiah dari Lisa. Hadiah tersebut merupakan hasil kemenangan pertandingan menari Ismail bersama ahli kumpulannnya yang telah mwakili Malaysia. Pertandingan tersebut juga di juri oleh Blackpink sendiri.

VIDEO:

Meninjau ke ruangan komen, ramai yang meningg4lkan reaksi mengat4kan bahawa Ismail sangat beruntung berjumpa face to face dengan Lisa. -TTK

KOMEN NETIZEN:

Sumber : Tiktok lichaeng_02711

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Viral lagi.. Untung mael” Berdeb4r Terima Hadiah Dari Lisa Blackpink, Telatah Ismail Izzani Tetap Tarik Perhatian Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*