“Dia terima mama walau dah ada anak 5”- Datin Kartini Imbas Kisah Perkenalan Dengan Suami

Siapa yang tidak kenal wanita cantik pengasas kosmetik Young & Glow Foundation dan juga antara pemegang $aham Naelofar Hijab. Tidak hairanlah beliau dan keturunannya sangat cantik dan menawan kerana berdrah campuran Pakistan dan Arab.

Ibu kepada usahawan, pelakon dan pengacara terkenal Neelofa ini juga merupakan isteri kepada Datuk Abdul Halim Khan Lall Khan.

Ramai yang ingin mengetahui kisah perkenalan mereka berdua.

Sempena Hari Ulang Tahun Perkahwinan mereka, Datin Kartini ada berkongsl kisah perkenalan di antara dirinya dan suami di Instagram miliknya.

Menurutnya, dia dan suami mula berkenalan melalui seorang rakan yang digelar ‘Dato’. Pada awalnya, mereka hanya memandang di antara satu sama lain ketika berada di dalam kereta yang bera$ingan.

Siapa sangka, perjumpaan seterusnya berl4ku selepas ‘Dato’ yang dikenali mengajak mereka berdua untuk keluar makan.

Baru kenal 3 hari dan dia tahu mama ada anak 5 orang.

Tambah Noor Kartini, penerimaan suaminya terh4dap anak-anak sangat baik dan h4l itu membuatkannya rasa bersyukur. Ujar Kartini lagi, suaminya sangat bertanggungjawab.

Bercerita lebih lanjut, Kartini memberitahu bahawa suaminya tidak pernah berkira dengan anak-anak bahkan mel4yan kesemua anak-anak secara sama rata. Ujar Kartini lagi, suaminya merupakan tvlang belakang dalam melakukan bi$nes.

Menurut satu artikel yang ditulis sebuah blog hiburan tanah air, Dato’ Khan memiliki sebuah syarikat yang memfokuskan import dag1ng lembu segar dan halal dari Australia dan Kanada.

Sumber: Noor Kartini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Dia terima mama walau dah ada anak 5”- Datin Kartini Imbas Kisah Perkenalan Dengan Suami"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*