“Berapa ribu dia nak kita bayarlah..” DUKE minta bantvan rakan di Thailand

Pendakwah beba$ Datuk Mohd Kazim Elias tampil mendedhkan penyak1t m1steri yang dialam1nya sejak sekian lama. Perkara tersebut dikongs1kan beliau menerusi satu coretan panjang di Facebook miliknya.

Menurut Kazim, selama lapan bulan dia menyimpan dan cuba pelbagai rawatan. Namun, dia akui sudah tidak mampu menyembunyikan penyakt yang dihidap1nya dari orang ramai.

Penceramah tersebut juga akan mencari individu di Thailand yang dipercaya1 mengen4kan s1hir terhdapnya seperti did4kwa sesetengah p1hak sebelum ini.

Ustaz Kazim berkata, beliau akan dib4ntu oleh seorang sahabatnya dari Thailand yang tiba di neg4ra ini sejak dua hari lalu.
“Kita nak cari orang di Thailand yang disebut berkali-kali, yang orang jumpa gambar saya di tempat raw4tan.

“Kita nak pvjuk balik dia supaya bvangkan s1hir dia dan dengan izin Allah tidaklah jadi s1hir lagi,” katanya dalam siaran langsung di Facebook milik beliau pagi ini.

Siarang langsung bertajuk ‘Pr4nk, Berlakon atau Real’ itu diadakan di Facebook miliknya bernama Dato’ Ustaz Mohd Kazim Elias dan mendapat tontonan lebih 11,000 orang.

“Berapa ribu dia nak kita bayarlah. Cari duit bayar pada b0moh itu, nanti suruh dia tar1k semula apa yang dia buat,” katanya.

Semalam, Ustaz Kazim dalam satu hantaran di media s0sial miliknya memohon b4ntuan orang ramai yang boleh mengubat1 penyak1t dialam1nya.

Sumber:Dato’ Ustaz Mohd Kazim Elias

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Berapa ribu dia nak kita bayarlah..” DUKE minta bantvan rakan di Thailand"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*