W4nita Miliki Wajah Mirip Nurul Ain Terkejvt Kena ‘W4rning’ J4ngan G4nggu Suami Orang

Drama ‘7 Hari Mencintaiku’ musim ketiga akhirnya sampai ke penghujung semalam. Siapa sangka babak Mak Leha mar4h dan memvkul Nurul membuatkan ramai penonton berpuas hati kerana ger4m melihat perangai Nurul yang sanggup memec4h-bel4hkan keluarga Pak Samad demi kepentingannya sendiri.

Macam pelanduk dua serupa!

Disebabkan ramai yang memb3nci Nurul Ain, seorang gadis dipercayai memiliki wajah persis watak peros4k rumah tangga itu tular di media sosi4l.

Menerusi video yang dimuat oleh seorang pengguna di TikTok dikenali sebagai Hurin Ain, dilihat dia menggayakan tudung berbentuk bulat sama seperti watak Nurul.

Boleh tak jangan kacau Khuzairi.

Aku tengok muka kau kan macam muka nurul Nurul cerita 7 Hari Mencintaiku.

Video:

sama ke??

Bukan sahaja bentuk kening dan pipi pauh dilayang itu sama dengan watak terb4bit, malah nama ‘Ain’ juga sama tetapi tanpa perkataan Nurul di hadapan. Namun, apa yang membezakan antara dirinya dan juga pelakon Wafariena adalah dia tidak memiliki dagu terbel4h.

Dalam pada itu, dia sering mendapat komen daripada warganet yang memberi ‘am4ran’ kepadanya supaya tidak menganggu Khuzairi serta keluarga Pak Samad yang lain. Malah ada juga yang turut memuji wajahnya persis seperti Wafariena sehingga ada di antara mereka yang keliru.

Ketika artikel ini ditulis, video yang dikongsikan telah berjaya meraih 1.1M tontonan, 109.5K dan pelbagai reaksi komen daripada netizen.

Komen netizen:

Sumber : Ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "W4nita Miliki Wajah Mirip Nurul Ain Terkejvt Kena ‘W4rning’ J4ngan G4nggu Suami Orang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*