Bila Ada Yang Tidak Percaya! Iqbal Kongsi Vide0 Tukar Lampin & Mandikan Ziyad, Peminat Mula Banjiri Komen

Sebut saja usahawan terkenal Iqbal Zulkefli pasti ramai yang mengenalinya. Baru-baru ini hasrat untuk memiliki anak angkat telah pun tertunai apabila dia telah berkongsl berita gembira tersebut menerusi sebuah posting video di laman Instagram.

Peserta Geg4r Vaganza musim kelapan (GV8) itu berjanji akan menjaga anak angkat sepenuh masa termasuk memandikan, menukar lampin dan memberi susu walaupun terpaks4 menjalani rutin harian yang padat tanpa pembantu.

Bay1 diambil berusia 7 hari itu telah diberi nama Ahmad Ziyad yang dil4hirkan pada 23 April 2022 bersamaan 22 Ramadan dengan berat 2.95 kilogram.

Menerusi video yang dimuatnaik dilaman instagram, Iqbal kelihatan begitu cek4p untuk menjaga bay1 itu apabila dia sendiri yang mengurusnya anak tersebut dengan memandikan serta menukar lampin.

“Dia juga berkata, dia masih lagi tidak bersedia mengambil ‘baby sitter’ oleh kerana kurang yakin dan saya mahu Ahmad Ziyad dapat kasih sayang sepenuhnya dari air tangannya sendiri. Ini kali pertama saya menjaga bay1 sepenuh masa seawal lahir dari kandungan”.

LULUSKAH SAYA MANDIKAN & TUKAR LAMPIN ZIYAD?

Ada yang tidak percaya saya jaga sendiri Ahmad Ziyad. Saya tidak bersedia ambil ‘baby sitter’ oleh kerana kurang yakin dan saya mahu Ahmad Ziyad dapat kasih sayang sepenuhnya dari air tangan saya sendiri. Ini kali pertama saya menjaga bay1 sepenuh masa seawal lahir dari kandungan.

Saya faham bagaimana jika kewangan tidak teguh, membesarkan bay1 sangat menc4bar kerana susu, lampin dan pakaian. Waktu tidur juga sudah tidak normal. Tahniah kepada ibu-ibu di luar sana, saya kagumi ketabahan dan kehebatan mendewasakan seorang manusia.

Macam mana komen saya sebagai lelaki bujang apabila menjadi ayah, sudah luluskah untuk kali pertama belajar?

Meninjau dalam ruangan komen, rata-rata pengikutnya telah memberi pendapat yang tersendiri kepada pelantun lagu Hujan itu.

Sumber:IG ahmadiqbalzulkefli

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Bila Ada Yang Tidak Percaya! Iqbal Kongsi Vide0 Tukar Lampin & Mandikan Ziyad, Peminat Mula Banjiri Komen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*