Lucu! Jihan Angkut Kerusi Plastik Naik Pentas AME 2021 Buat Ramai Berdek4h!

Siapa saja tak kenal dengan ger4ngan pengacara bermulut riuh Jihan Muse yang sebelum ni sering muncul di kaca TV bergandingan bersama Nabil Ahmad sekitar November lalu malah kec0h pula ramai yang meneka artis wanita tersebut sedang h4mil anak kedua selepas melihat penampilannya yang sedikit berisi di pentas Gegar Vaganza 8 namun din.afikannya.

Terbaru di pentas Anugerah MeleTOP Era (AME2021) semalam, Jihan, Nabil dan Sherry Al-hadad telah pun berganding sebagai pengacara.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh MeleTOP (@meletop)

Siapa sangka nama isteri kepada pelakon, Engku Haris tersebut dipanggil untuk menerima Anugerah Personaliti TV MeleTOP menerusi rancangan GV8 tetapi apa yang menarik perhatian ramai adalah penampilan selebriti berkenaan yang jelas kini sedang menunggu hari untuk meniman.g cahaya mata kedua.

Sampai angkat kerusi tu, tahniah Jihan Muse

Lebih lucu lagi adalah Jihan dilihat naik ke pentas sambil membawa sebuah kerusi plastik yang digunakannya bersama sambil diiringi dua orang pemuda.

Sempat lagi dia berseloroh ingin pulang selepas mengambil trofi berkenaan.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen tidak melepaskan peluang ucap tahniah atas kejayaan pengacara berkenaan. Dalam pada itu, imej bertutup litup artis tersebut semalam turut mendapat pujian ramai.

sumber:viralmy

Be the first to comment on "Lucu! Jihan Angkut Kerusi Plastik Naik Pentas AME 2021 Buat Ramai Berdek4h!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*