Terb0ngkar Rahsla Pelakon ADI PUTRA Rupanya Jutawan. Ini Kata Kata ADI PUTRA Tentang Jumlah Kekayaan Yang Cecah Berjuta

Pelakon sensa si, Datuk Adi Putra, 41, eng gan mengulas dak waan memiliki kekayaan sebanyak RM22 juta sebagaimana yang dida kwa oleh sebuah portal tempatan.

Menurut Adi, dia lebih selesa menganggap segala kesenangan dan kekayaan yang dimiliki adalah kurniaan dari Yang Maha Esa.

“Angka itu diberikan oleh orang dan Ia boleh jadi lebih dan kurang. Namun, ia hanya angka, apa yang lebih penting ialah hala tuju kita sebagai ham ba. Saya hanya meminjam daripada-Nya sahaja.

“Kalau boleh janganlah gelar saya juta wan. Saya lebih selesa bergerak di belakang tabir. Ada sesetengah pihak yang menunjukkan kemewahan mereka di laman sosi al.

“Namun saya lebih selesa di belakang tabir kerana ada banyak urusan yang ingin saya ceburi. Kalau saya berhenti berlakon, ada yang akan merindui. Saya hanya membantu mereka untuk ke destinasi,” katanya.

Adi berkata demikian ketika ditemui di sidang media dan majlis pelancaran filem Air Force The Movie Selagi Bernya wa di Pangkalan Udara Subang, di sini, hari ini.

Turut hadir ialah Panglima Angkatan Ten tera, Tan Sri Affendi Buang dan Panglima Ten tara Udara, Datuk Seri Mohd Asghar Khan Goriman Khan.

Terdahulu, menerusi laporan sebuah portal, Adi tersenarai sebagai selebriti yang mempunyai kekayaan lebih dari RM4.3 juta pada tahun 2017/2018.

Malah, Adi juga tersenarai sebagai 10 selebriti terkaya di Malaysia.

Selain itu, ditanya mengenai pembabitannya yang kerap dalam menyantuni masyarakat, Adi menganggap ia adalah sebahagian tanggungjawab sosi al seorang figura umum.

“Saya rasa saya bersyukur dan berterima kasih kepada orang tua saya dan mereka yang penyampaikan berita itu.

“Kerana tidak perlu saya hebahkan kerana mengantara itu sudah ada. Betul saya nak memberi kepada masyarakat dengan cara ini, orang lain lain caranya.

“Sebagai figura awam saya tidak boleh lari daripada pemerhatian orang. Sekurang-kurangnya itulah yang boleh saya lakukan,”katanya.

Untuk rekod, Adi menub uhkan syarikat agensi pengurusan umrah dan haji bermula tahun 2013.

Sumber : Utusan Online

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Terb0ngkar Rahsla Pelakon ADI PUTRA Rupanya Jutawan. Ini Kata Kata ADI PUTRA Tentang Jumlah Kekayaan Yang Cecah Berjuta"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*