“Emak Dah Tiada, Ada Ayah Saja, Datanglah…” Ali Puteh Sedia Berbaik Dengan B4lu Abam

Umum mengetahui, kemelvt kekeluargaan antara Ali putih dan kakak iparnya Nur Hidayah terjad1 selepas kemat1an pelakon dan pelawak Abam Bocey. Abam atau nama sebenarnya Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan menghembu$kan nafa$ terakhir pada 10 Februari 2020 ak1bat dem4m pana$.

Sejurus selepas itu, keteg@ngan antara pelawak Ali Puteh dengan balu kepada Allahyarham Abam mendapat liputan ramai di media s0sial sehingga ke$ perebvtan harta dibawa ke mhkamah.

Selesai cara baik

Terbaharu, memetik portal OhBulan!, Ali memberitahu dia kini sudah berlapang d@da untuk bersemuka dengan Hidayah bagi menyelesaikan segala kemelvt yang brlaku.

Tvntutan fara1d
Dalam pada itu, pemilik nama lengkap Syed Ali Mubarak Syed Mohd. Ridzuan bersedia untuk membantu Hidayah bagi menyelesaikan tuntvtan faraid.

Untuk rek0d, pada Mei tahun sama, Hidayah memfa1lkan $aman fitnah berhvbung kenyataan Ali dalam akaun Instagram (IG) yang menggelarkan dirinya ‘berhati b1natang’.

Setelah dua tahun naik turun mhkamah, m4hkamah memutu$kan Hidayah menang ke$ tersebut dan Ali ditvntut untuk membayar ganti rug1 sebanyak RM60,000 pada 18 Februari lalu.

Sumber: Instagram @aliputeh_official

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Emak Dah Tiada, Ada Ayah Saja, Datanglah…” Ali Puteh Sedia Berbaik Dengan B4lu Abam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*