Netizen Kagum Tengok Neelofa Kongsikan Cara Bezakan Tangisan Bayi

Kalau sebut sahaja nama Neelofa, pastinya ramai yang cukup kenal dengan selebriti serta usahawan terkenal ini. Selepas bergelar seorang ibu, namanya juga semakin mencvri perhatian lagi-lagi apabila Neelofa cukup suka berkongsikan serba sedikit tentang ilmu penjagaan ba yi.

Baru-baru ini pula, penampilan Neelofa di dalam rancangan Nona menjadi tular di media sosi al di mana pelakon itu sempat berkongsikan tips penjagaan ba yi. Malah rata-rata netizen juga cukup kagum melihat Neelofa yang tidak jemu mencari ilmu selepas bergelar ibu kepada Muhammad Bilal.

VIDEO:

Menerusi r4kaman yang dikong sikan ini, Neelofa berkong sikan tentang ilmu penjagaan ba yi yang dipelajarinya selepas bergelar ibu. Menurutnya, ba yi selalunya men angis sebagai satu cara untuk berkomunikasi dan setiap tangi san juga adalah berbeza-beza maknanya.

Neelofa juga turut berkong sikan beberapa jenis tang isan yang selalu didengari di mana ianya boleh membawa maksud yang berbeza. Terdapat empat jenis tangisan ba yi yang menjadi isyarat pertama untuk meluahkan kepada ibu bapa ba yi tersebut.

Melihatkan tips yang dikongsikan ini, rata-rata netizen turut sama kagum dengan ilmu baru yang disampaikan oleh Neelofa ini. Malah ada juga yang turut memuji kegigihannya mencari ilmu tentang penjagaan ba yi selepas bergelar seorang ibu.

sumber:ttk

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Netizen Kagum Tengok Neelofa Kongsikan Cara Bezakan Tangisan Bayi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*