“Sampai bila nak fitn4h?” – Hubungan Rapat Dgn Erra Fazira, Awie Tampil Bersuara

GARA-GARA keakraban sebagai kawan, timbul pula dak waan kononnya penyanyi Datuk Awie menja linkan hubungan istimewa dengan Erra Fazira yang juga merupakan bekas kekasihnya suatu ketika dahulu.

Mena fikan da kwaan tersebut, Awie berkata ia merupakan satu fit nah yang tidak berasas.

Ujarnya, mereka hanya berkawan dan masing-masing tidak lagi memikirkan mengenai hal lampau dan lebih selesa bersikap profesional terutamanya berkaitan kerja.

“Kami berkawan, bercin ta, bertunang dan pu tus. Bila put us macam-macam orang kata. Tak bertegur sapa sampai lapan tahun.

“Saya fikir sampai bila nak teruskan macam ni, sampai bila orang nak menu ding jari dan memfit nah fasal kami. Mereka sa lah.

“Mana-mana yang sempat nak minta maaf tu datang cepat kepada kami. Jangan jadikan fit nah sebagai makanan. Isteri saya pun tahu hubungan kami macam mana dan dia tidak ada ma sal ah, sangat sokong tentang kerjaya kami,” ujarnya kepada mStar.

Awie dan Erra Fazira Pernah P utus Tunang

Bagi penulis, ini satu-satunya kes pu tus tunang paling kontorversi sepanjang zaman. Bagi generasi 1990-an, pastinya cinta antara Awie dan Erra Fazira bukan rah sia bagi mereka.

Kisah pasangan ini sangat han gat pada masa itu. Awie pernah menja linkan cinta dengan Erra selepas membintangi filem ‘Sembilu’, terbitan Skop Productions, sebelum mengikat tali pertun. angan pada 1996. Bagaimanapun, tali pertuna ngan itu pu tus dan Awie akhirnya menikahi penyanyi Arni Nazira pada Disember 1998.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Sampai bila nak fitn4h?” – Hubungan Rapat Dgn Erra Fazira, Awie Tampil Bersuara"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*