Siti Kasim Bid4s ‘Nasihat Baik’ PU, Neelofa Tampil Bersuara

Bagi Neelofa, tidak menjadi kesa lahan jika suaminya Haris Ismail atau PU Riz memberi pering atan sesuatu kebaikan terutama berhubung soal menjaga au rat individu yang sudah men inggal dunia.

Usahawan dan bekas pengacara itu turut mempersoalkan kewajaran peguam dan aktivis, Siti Kasim, membid as nasihat yang disampaikan suaminya.

“Kenapa dia (Siti Kasim) nak bi das perkara baik? Saya tak nampak logik di situ, apabila orang suruh buat benda baik, tapi dibi das,” katanya.

Jelas Neelofa, pesanan suaminya secara umum mengenai gambar arw ah Adibah Noor yang tidak bertu dung disiarkan hanya bertujuan meringankan be ban ditangg ung penyanyi terbabit.

“Semua tu akan dihis ab nanti, arw ah yang akan menan ggung (dosa). Sekurang-kurangnya, inilah yang boleh kita lakukan untuk membantu arw ah.

“Kita wajar berko ngsi gambar yang menutup aurat untuk mengucap tak ziah kepada ar wah,” jelasnya.

Neelofa berkata demikian ketika ditemui pada majlis pelancaran tudung terbaru jenamanya Naelofar X Disney Alice In Wonderland di sebuah kompleks beli-belah di Putrajaya hari ini.

Siti Kasim baru-baru ini menc iap mengkr itik nasihat PU Riz yang memohon orang ramai untuk tidak berko ngsi imej Adibah Noor tanpa tudung ketika mengucapkan takzia h ke atas peme rgian penyanyi itu ke negeri abadi.

Penyanyi Terlalu Istimewa itu menin ggal dunia dipercayai akib at mender ita kan ser ova ri tahap empat pada 18 Jun lalu.

Siti Kasim berkata, PU Riz tidak sepatutnya mencam puri urusan orang lain sebaliknya hanya perlu menjaga ‘tepi kain’ sendiri.

Siti Kasim turut mempersoalkan kedudukan PU Riz yang dianggapnya seolah-olah berasakan dirinya sudah layak berada di syurga kerana boleh berkata-kata sedemikian.

Neelofa berkata, tiada pak saan untuk sesiapa pun untuk berbuat seperti yang diminta suaminya itu.

“Haris hanya meminta kalau boleh… kon gsilah gambar arw ah yang menutup auratnya,” katanya.

kredit:mkini

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Siti Kasim Bid4s ‘Nasihat Baik’ PU, Neelofa Tampil Bersuara"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*