‘Suami Terlau Rajin’- Tvlar Ibu Anak 13 Masih Kekal B0dy Lentik Bak Kerengga

Memiliki b0dy yang menawan adalah idaman bagi setiap wanita. Kalau yang belum berkahwin memang tak kisahlah sebab ba dan lagi mudah nak dijaga.

Namun, perubahan h0rmon selepas berkahwin terutama bagi ibu-ibu yang baru lepas ber$alin menyebabkan wanita $ukar untuk menurunkan berat ba dan kerana $ibuk menguru$kan keluarga.

B0dy g0als di applikasi TikTok

Terbaharu, trending pula permainan B0dy g0als di applikasi TikTok. Di sini, ramai para ibu berk 0ngsi b0dy masing-masing.

Tvlar pula video yang diko ngsikan seorang wanita dikenali sebagai Normalina ini yang berjaya menjaga bentuk bad annya meskipun mempunyai 13 anak.

Video;

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Berita_viral22 (@berita_viral22)

Jangan mengaku body goals kalau belum pernah masuk lab0r room…Salam kenal daripada ibu 13 cahaya mata

Tulis wanita berbaju kebaya ini, dia dikurniakan 13 orang anak termasuk 5 cahaya mata yang telah dijemput Ilahi. Jelasnya lagi, anak sulungnya kini sudah pun memasuki usia 21 tahun manakala bongsu pula berumur 2 tahun.

Suami terlalu rajin

Perkon gsian wanita tersebut menjadi tvlar, rata-rata warganet turut terkejvt melihat ibu beranak 13 berjaya mengekalkan ba dannya yang langsing seperti anak d’ara.

Ramai antara mereka turut memberi komen meminta wanita itu memberi tahu rhsianya.

Jelasnya, tuga$nya hanya lebih kepada melah1rkan serta menyu$ukan anak manakala yang lain pula dibantu sepenuhnya oleh suami tercinta.

Bila suami rajin tak kisah nak beranak.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen kagum melihat penampilan wanita tersebut yang tak ubah seperti orang muda mudi. Dalam pada itu, ramai juga turut memuji suami kepada Noramalina yang menjalankan tanggungjawabnya dengan cukup baik.

Komen Warganet:

Sumber: TikToknormalina08ac2

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "‘Suami Terlau Rajin’- Tvlar Ibu Anak 13 Masih Kekal B0dy Lentik Bak Kerengga"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*