“Suami Yang Berjaya Menjaga Isteri Dengan Sempurna”- Fizz Fairuz Syukur Almy Nadia Bertudung, Ramai Doakan Moga Istiqamah

Pelakon Datuk Fizz Fairuz mengucapkan syukur selepas memuat naik rakaman video isterinya, Datin Almy Nadia yang kini manis bertudung litup.

Menerusi perko ngsiannya di akaun Instagram (IG) miliknya, Fizz se bak dan tiada kata hendak diungkapkan.

“Alhamdulilah…no caption…just sad…thank you Allah,” tulisnya.

Menerusi entri itu dia memuat naik menunjukkan suntingan video Almy yang berhijab penuh membawa anak-anak ke pusat permainan rekreasi terbesar , Legoland.

Hantaran itu bagaimanapun menarik perhatian pengikutnya yang rata-rata mendoakan agar Almy terus istiqamah dengan penampilannya.

Terdahulu, Almy ada memuat naik fotonya bertudung tetapi dia dan suami tidak memberi sebarang kenyataan dan membiarkan netizen tertanya-tanya dengan penampilan barunya.

Pasangan itu mendirikan rumah tangga pada 26 April 2014 telah dikurniakan empat cahaya perempuan iaitu, Nur Afrina Arianna, 6, Nur Afrina Aurora, 5, dan Nur Afrina Ayra, 3, dan Nur Afrina Aisyah baru berusia kurang setahun serta seorang anak angkat, Nur Afrina Darwisyah, 12.

Komen netizen:

sumber:gempk

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Suami Yang Berjaya Menjaga Isteri Dengan Sempurna”- Fizz Fairuz Syukur Almy Nadia Bertudung, Ramai Doakan Moga Istiqamah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*