Dipvkul Dgn Kayu, Lufya Diser4ng Lelaki Tak Dikenali Cuba Cvlik Anaknya

PELAKON Lufya Omar berdepan situasi mence maskan apabila dise rang oleh seorang lelaki tidak dikenali yang ingin cuba mencu lik anak perempuannya iaitu Laana Haura pada petang Ahad lalu.

Berkong si situasi genting itu, Lufya atau Lufyah Sheikh Omar berkata, demi mempertahankan anaknya itu, dia telah dipu kul menggunakan sebatang kayu di bahagian wajah dan ba dan yang telah menyebabkan kece deran pada wajah dan badannya.

“Dua hari lalu saya dise rang oleh seorang lelaki yang cuba mencu lik anak perempuan saya. Masa tu kami berada di sebuah playground di Kota Damansara, lebih kurang pukul 4 ke 5 petang.

Lufya lega anak kesayangannya tidak diapa-apakan.

“Seorang lelaki Melayu yang bersifat da yus telah memuk ul saya menggunakan bat ang kayu di kepala, bad an serta menyebabkan kece de raan pada wajah dan ba dan saya,” kongsinya.

Bagaimanapun Lufya, 37, bersyukur dirinya selamat daripada ser angan tersebut dan paling penting anaknya berada dalam keadaan baik.

“Alhamdulillah anak selamat dan saya pun selamat. Im a fighter!,” katanya.
Dengan izin Allah saya dapat mel awan dan menyelamatkan anak saya.

Lufya berkon gsi perkara itu menerusi Instagram miliknya selain memuat naik beberapa gambar memperlihatkan wajah dan pergelangan tangannya yang cede ra.
Sementara itu, menerusi perkongsian sama, Lufya turut mengge sa para wanita untuk mempersiapkan diri dengan ilmu seni mempertah ankan diri agar dapat melindungi keselamatan diri dan keluarga apabila berlaku situasi ce mas.

Pergelangan tangannya turut mengalami le bam.

“Ikutkan orang yang menye rang itu lelaki yang agak besar dan kuat. Dengan izin Allah saya dapat melaw an dan menyelamatkan anak saya.

“Syukur Alhamdulillah… Moral of the story is we must always stay alert. Kita tak tahu orang zaman sekarang ini sanggup buat perkara-perkara yang keji.
“Manusia makin tiada kemanusiaan. Doakan kesemb uhan dan keselamatan kami ya,” tulisnya.

kredit:mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Dipvkul Dgn Kayu, Lufya Diser4ng Lelaki Tak Dikenali Cuba Cvlik Anaknya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*