Aksi Mak Wan Dlm Video Bukan Lakonan, Tindakan Terbaru Bekas PA Buat Mak Wan Mula Pening

BEKAS pembantu peribadi Mak Wan Latah iaitu Amell menyangkal dak waan video yang dimuat naik di laman sosi al TikTok mendedahkan sikap pelakon itu dirakamnya sendiri.

Amell berkata, tidak mungkin dia meminta pelakon itu berlakon sedemikian sebaliknya video-video tersebut adalah rakaman daripada pihak lain yang diserahkan kepadanya.

“Tak mungkin saya nak suruh dia berlakon seperti itu… Saya akan keluarkan lebih banyak bukti bagi membantu siasatan polis.

Video perbuatan Mak Wan yang didedahkan Amell sebelum ini.

“Selama ini saya simpan kerana mahu menjaga nama baiknya sebagai pelakon,” katanya kepada mStar.

Amell berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Mak Wan atau Halimaton Saadiah Mohd Daud yang mena fikan tud uhan melakukan perkara syi rik dan ia adalah rakaman lama ketika dia sedang berlatih untuk sebuah drama berjudul Pelaris.

Mak Wan menda kwa rakaman video itu dirakam sendiri oleh wanita itu sendiri dan bukannya dibuat secara cu ri-cu ri.

Sementara itu, Amell berkata, dia menyerahkan kepada pihak berkuasa untuk menjalankan sias atan lanjut kes berkenaan memandangkan aktres itu juga sudah membuat laporan polis terhadapnya.

“Rasanya lebih baik saya ambil pendekatan untuk berdiam diri terlebih dahulu dan biarkan pihak polis menjalankan siasa tan.

“Orang ramai boleh menilai sendiri menerusi video-video yang saya kongsikan sebelum ini. Saya hanya doakan yang terbaik buat kedua-dua belah pihak,” katanya.

Saya akan keluarkan lebih banyak bukti bagi membantu siasatan polis

Menerusi laporan mStar sebelum ini, Amell memaklumkan dia sudah membuat laporan polis berhubung dak waan fi tnah Mak Wan terhadap dirinya selain tud uhan mengambil barang kemas.

Amell turut menambah dua laporan lain yang mendak wa pelakon usia 61 itu menggunakan namanya bagi tujuan meminjam duit dari orang lain selain membuat laporan p4lsu.

Susulan itu, Mak Wan turut membuat laporan polis bagi men afikan dak waan terhadapnya selain men uduh Amell sebagai mempunyai masal ah ment4l.

kredit: mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Aksi Mak Wan Dlm Video Bukan Lakonan, Tindakan Terbaru Bekas PA Buat Mak Wan Mula Pening"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*