“Gil4 Saya Tak Stres, Apa Yg Saya Lalui Ini Cukup Berat”-Syamsul Mula Buka Mulut Hal Rumahtangga

Han gat diperkatakan mengenai kontrove rsi rumah tangganya yang menjadi bualan ramai di media sosi al, pengarah terkenal, Syamsul Yusof mengakui berdepan tekanan berikutan isu tersebut.

Memetik Harian Metro, Syamsul berkata sebagai manusia biasa dia juga tidak mampu mengelak daripada tekanan apatah lagi membabitkan hal rumah tangga dan keluarga.

“Gi la, saya tak stres? Apa yang saya lalui ini (hal rumah tangga) cukup berat. Memang saya stres. Ketika buat ‘editing’ filem Mat Kilau dan Mun afik 2 pun, saya boleh mena ngis, inikan pula hal rumah tangga sendiri.

“Tapi, saya selalu ban gkitkan semangat saya semula. Saya sentiasa kata tak apa, tak apa, insyaAllah. Dan, saya seketika fikirkan juga kejayaan yang sudah saya kecapi dan selalu menghargainya.

“Apapun, saya sentiasa rasa bersyukur dengan rezeki Allah ini. Sebab saya tahu, ‘it comes with a price’. Jadi, uji an kau pun besar lah,” katanya.

Bagaimanapun, Syamsul berkata dia perlu kuat dan tidak boleh hanya memandang perkara ne gatif sahaja serta perlu melihat apa yang baik juga.

“Meskipun saya dah dapat rasakan filem Mat Kilau ini akan ‘success’ meletop, tapi masa lah saya bukan selesai pun. Tak ada. Duit bukan segalanya. Ini semua proses perjalanan hidup dan saya layankan saja perlahan-lahan,” katanya.

Dalam pada itu, Syamsul berkata mungkin doa daripada ibu bapanya yang menjadi pemangkin semangat untuk mengharungi uji an hidup.

“Semangat ini mungkin daripada doa ibu, doa bapa saya dan mungkin juga dari pelbagai dug aan yang pernah saya lalui sebelum ini. Saya pun dah hadapi uj ian yang banyak, antaranya filem KL Gangster 2 yang bo cor dulu. Banyak lagi benda yang orang tak tahu, family.

“Tapi, apabila dah ditimpa uji an-uji an yang berat ini, apakah kau akan ‘surrender’ atau kena jadi kuat, ia kena pilih dan saya juga sebenarnya hampir-hampir (te was). Tapi, entahlah kalau cakap lebih-lebih macam ustaz pula,” katanya.

Terdahulu, Puteri Sarah menfailkan sam an serta membuat dua aduan di pejabat agama terhadap Ira Kazar.

kredit:hmetro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Gil4 Saya Tak Stres, Apa Yg Saya Lalui Ini Cukup Berat”-Syamsul Mula Buka Mulut Hal Rumahtangga"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*