‘Offer’ Diri Nak Jadi Menteri, Ini Permintaan Sharnaaz Ahmad Kepada Anwar Ibrahim Terhadap Pekerja Kerajaan Pem4las

Perkongsian foto pelakon Sharnaaz Ahmad dengan PerdanMenteriMalysia Ke10 (PM10) Datuk AnwrIbrahim yang dimuat naik di laman Inst4.gram miliknya menarik perhatian netizen.

Menerusi perk0ngsian tersebut, Sharnaaz sempat menawarkan diri untuk menjadi menteri dengan gaji yang rendah di mana mana k3menterian.

Selain itu, pelakon dan pengacara itu juga sempat memohon agar AnwrIbrahim memberi teguran kepada segelintir pekerja kerajaan yang pemalas dan sukakan budaya minum pagi.

“Tok, agak agak saya apply jadi menteri lepaih (lepas) tak? Saya tak kisah gaji kecik… yang penting menteri la… kementerian yang tak da functi0n pun ok.

“Tok, ok ni serius. Tolong sat tengok pekerja pekerja kerajaan yang pemalas dan budaya minum pagi ini. Bukan semua tapi ramai. Ok Tok tu saja,” kata Sharnaaz secara bers3loroh.

Bagaimanapun, Sharnaaz memberitahu permohonannya sebagai menteri itu sekadar jenaka namun tetap mengharapkan Anwar dapat melaksanakan tugas sebagai PM10 dengan jujur dan amanah.

“Melawak saja jadi menteri. Elok ringgit naik, terus jahanam. Tahniah anwribrahimmy berkhidmatlah dengan jujur dan amanah buat Islam, Melayu dan Tanah Air. Amin!

“Nota kecil pada haters ku sayang. Masih tidak minat berp0litik, dan masih tidak minat mana-mana parti p0litik. Hanya untuk tanah air, agama dan Melayu!” kata Sharnaaz.

Sementara itu, menerusi Inst4st0ry Sharnaaz berharap pekerja kerajaan tidak mengambil hati dengan kenyataannya itu memandangkan ia benar-benar berlaku dalam kalangan mereka.

“Jangan marah naa wahai pekerja kerajaan. Tapi inilah kenyataan senari0 hari ini. Bukan semua, tapi banyak, Maaf kalau terasa tapi masanya telah tiba untuk berubah dan maju!” tulisnya.

SUMBER:GEMPAK

Be the first to comment on "‘Offer’ Diri Nak Jadi Menteri, Ini Permintaan Sharnaaz Ahmad Kepada Anwar Ibrahim Terhadap Pekerja Kerajaan Pem4las"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*