Innalillah WH! Heliza Men4ngis Teresak-esak Akibat Kehil4ngan Yang Tersayang

Penyanyi Heliza Helmi berkongsi rasa hib4 apabila haiwan peliharaannya, iaitu seekor hamster jantan m4ti akibat peny4kit k4nser .

Hamster yang diberi nama Moji itu sebelum ini menjalani beberapa kali rawatan untuk menyembuhkan peny4kitnya itu namun g4gal.

“Doktor tengok kanser macam merebak ke seluruh tempat. Moji tidak bergerak macam dulu. Dulu tomor dekat pipi hingga mulut, kemudian merebak ke kaki, sekarang di tapak tangan.

“Allah je tahu perasaan hati kami. Sebab Moji Hamster sangat aktif siap akrobatik, macam gimnastik tu, makan banyak, sekali kena k4nser terus Moji makin hari makin menyu.sut kesihatannya.

“Moji sentiasa teman kami.. tambahan Kakja jenis malam tak tidur sangat, dan masa hamster aktif ialah malam memang kami selalu bersama.

“Doktor kata, kalau k4nser ser4ng j4ntung dan peparu, masa tu nafas dia akan lagi sukar dan laju…

“Doktor kata, k4nser ini s4kit yang paling sakit,” imbas Heliza beberapa hari sebelum kehilangan Moji.

Dalam rakaman video terakhir bersama Moji, Heliza sempat mem3luk dan menc1um haiwan peliharaannya itu sebelum disahkan m4ti.

Sementara itu dalam perkembangan terbaru berkenaannya, heliza kini dilihat mulai menyepi apabila suami, Datuk Seri Mahadi dikatakan menggunakan gelaran Datuk palsu.

Perkara tersebut tular di media sosi4l, Facebook apabila sebuah hantaran oleh seorang pengguna membuat pendedahan berkenaan perkara itu.

Difahamkan gelaran Datuk palsu bermaksud gelaran yang dibeli bukan dianugerahkan dari mana-mana istana. Hantaran tersebut telah mendapat pelbagai respons daripada orang ramai yang rata-rata terkej.ut dengan nasib Heliza yang turut tertipv.

Malah, apa yang lebih mengejutkan apabila ada yang mendakw4 sudah lama mengetahui perkara tersebut kerana pernah bekerja di bawah suaminya itu.

Bagaimanapun, sehingga kini masih belum ada sebarang kenyataan atau pen4fian daripada Heliza dan juga suam1nya sendiri.

Sumber : Gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Sumber