Ke$ Bapa Tlkam Bayl: Su$pek AIami Tek4nan Per4saan Selepas Bercer4I

TEK4NAN per4saan disyakl menjadi punca seorang bapa terg4mak menlkam b4yinya yang berusia 18 bulan sehingga mang$a ceder4 par4h.

 

Menurut Ketua Polis Daerah Subang Jaya Asisten Komisioner Abd Khalid Othman, m0tif kejadian itu dipercayai aklbat su$pek mengalami tek4nan per4saan selepas bercer4i dengan beka$ isterinya.

“Su$pek yang juga pekerja kedai aksesori kenderaan dikatakan sudah bercer4i dengan isterinya dan menyebabkan dia mengaIami tek4nan peras4an.

“Hasil uji4n saringan awal air kenclng dilakukan terhadap su$pek mend4pati dia posltif d4dah jenis methphetamlne,” katanya ketika ditemui di Subang Perdana, pada Ahad.

Terdahulu dalam kejadian kira-kira jam 4 petang Sabtu di Flat Puchong Permai, Subang Jaya, seorang b4yi perempuan berusia 18 bulan p4rah selepas ditlkam bapanya.

Mengulas lanjut, Abd Khalid berkata, mang$a dipindahkan dari H0spital Serdang ke H0spital Kuala Lumpur (HKL) untuk menjalani pembed4han.

“Mang$a dilap0rkan dalam keadaan st4bil selepas selamat menjalani pembed4han di HKL, namun masih ditempatkan di Unit Raw4tan R4pi (lCU) h0spital berkenaan,” katanya lagi.

Beliau memaklumkan su$pek kini direm4n selama lima hari bermula hari ini hingga 17 Disember ini bagi membantu si4satan mengikut Sek$yen 326 K4nun Kesek$aan.

Sumber:sinarharian

Be the first to comment on "Ke$ Bapa Tlkam Bayl: Su$pek AIami Tek4nan Per4saan Selepas Bercer4I"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*