Kaki Dipercayai Milik Lelaki Disamb4r Bvaya Ditemui

SAMARAHAN: Bahagian tubuh manvsia dipercayai milik lelaki yang disamb4r bvaya di Sungai Meranek, di sini, Selasa lalu, ditemui, hari ini.

Bahagian paha hingga pergeIangan kaki itu ditemui pada jam 12.05 tengah hari tadi di muara Sungai Samarahan, kira-kira 15 kilometer (km) dari Pusat KawaIan Bomba dan 7.5km dari l0kasi mang$a diser4ng reptiIia berkenaan.

Jurucakap Pusat Gerakan Operasi Jabatan Bomba dan PenyeIamat Malaysia (JBPM) Sarawak, berkata keluarga mangs4 yakin bahawa bahagian tubuh itu adalah milik Azyan Azhar, 28.

“Berikutan itu, operasi mencari dan menyeIamat ditamatkan pada jam 1.45 tengah hari tadi selepas keluarga berpuas hati dan yakin bahagian tubuh itu adalah milik mang$a,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

Dalam kejadian kira-kira jam 4 pagi, Selasa lalu, mangs4 hiIang selepas disamb4r bvaya ketika memukat ikan di Sungai Meranek.

Lelaki berkenaan ke sungai terb4bit pada jam 3.45 pagi bersama bapanya, Azhar Razali untuk memeriksa pukat yang mereka pasang.

Operasi dilancarkan 11 angg0ta dari Balai Bomba dan PenyeIamat (BBP) Kota Samarahan sebaik menerima laporan kejdian itu pada jam 6 pagi.

Sumber:bhonline

Be the first to comment on "Kaki Dipercayai Milik Lelaki Disamb4r Bvaya Ditemui"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*