Diva AA bagitahu apa dia akan buat klu dpt cd Iqbal secara percuma

Reda kisah percintaannya dengan jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida, h4ngat diperkatakan apabila usahawan sensas1, Ahmad Iqbal dikhabarkan akan muncul dengan single terbaru berjudul Hujan.

Menerusi satu perkongsian, Iqbal berkata lagu tersebut adalah kisah benar tentang suka duk4 perjalanan hidupnya selama ini dan akan dilancarkan pada 1 November depan.

“1 November lagu saya yang bertajuk Hujan (Official Music Video) bakal ditayangkan di YouTube Rusa Music. Mengisahkan tentang kisah benar, perjalanan hidup saya yang dilalui selama ini,” tulisnya.

Menjawab pertanyaan netizen mengenai tajuk lagu tersebut, yang merasakan sesuai diberi tajuk sebagai ‘Banjir’, Iqbal lagu itu diberi tajuk Hujan kerana dia pernah dih4lau dan kebas4han ketika hujan.

“Hujan kerana waktu itu saya kebasahan di tengah hujan, dih4lau ketika sedang hujan lebat. Bukan banjir,” jawabnya.

Baru je Iqbal umum kemunculan lagu pertamanya. Sekali ini komen Diva AA sampai ded4h bakal buang CD tersebut walaupun diberi percuma.

Comments Offon Baru je Iqbal umum kemunculan lagu pertamanya. Sekali ini komen Diva AA sampai ded4h bakal bu4ng CD tersebut walaupun diberi percuma. 482 Views

Bekas pembantu peribadi (PA) kepada jutawan kosmetik Datuk Seri Vida (DSV) , Ahmad Iqbal Zulkefli sekali lagi mendapat kec4man daripada selebriti sensas1, Azwan Haji Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA sejurus mengumumka bakal melancarkan single pertama nya berjudul HUJAN.

“Bu4ng” Ke Laut CD Milik Iqbal
Menerusi laman Twitter, Diva AA memberi perumpamaan akan membu4ng cakera padat (CD) milik Iqbal ke laut walaupun diberi secara percuma. “KAU BAGI FREE PUN? DIVA AA BUANG KE LAUTTTT CD KAU! BAIK MAKCIK CAPPP DENGAN SUAMI NYAHHHH.”- komen Diva AA.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "Diva AA bagitahu apa dia akan buat klu dpt cd Iqbal secara percuma"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*