“Mi risau terambil hak” Air Balang Syahmi Sazli Bakal Berakhir

Selepas Drama Spontan, filem pertama Youtuber dan pengarah filem terkenal, Syahmi Sazli berjudul Mael Totey The Movie dan kini Air Balang, semuanya mendapat sambutan baik ramai dan dengan pantas viral menerima pujian daripada peminat.

Walau bagaimanapun, selepas berminggu-minggu Air Balang Syahmi Sazli mendapat sambutan baik selepas dijual sejak bulan Ramadan lalu, Syahmi Sazli mendedahkan bakal menutupnya.

Meskipun pendedahan yang dilakukannya di Instagram peribadi mengejutkan ramai, Syahmi Sazli dipuji netizen kerana menutup disebabkan ingin mengelak beberapa faktor dan antaranya disebabkan mas alah parking.

Syahmi Sazli dalam posting berkata dia ris au terambil hak parking orang lain dan oleh disebabkan faktor lain juga, dia memu tuskan untuk mengakhiri jualan Air Balang pada minggu ini yang mana hari terakhir jualannya itu adalah esok (Khamis) bagi menaik taraf kedainya supaya lebih besar dan selesa.

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang sed ih kerana tidak sempat merasa air jualannya yang boleh dikatakan sangat viral mendapat perhatian media manakala sikap Syahmi Sazli yang mengambil kira faktor parking turut membuatkan netizen kagum.

“Terbaik Mi, bagus berfikiran begini. Saya tabik spring ke Mi. Moga ada rezeki lain di masa hadapan”

sumber:trendingsgt

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Mi risau terambil hak” Air Balang Syahmi Sazli Bakal Berakhir"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*