[VIDEO] “Ya Allah! Donuts!” – Gelagat budak perempuan bila tengok donuts cvri tumpuan ramai

Pepatah ada mengatakan bahawa orang perempuan dengan makanan memang tak dapat dipisahkan, tidak kiralah usia masih kanak2 ataupun sudah dewasa tetapi bila melihat makanan, mesti sampai ke telinga senyumnya.

Ternyata bila melihat makanan, orang perempuan akan gembira sepanjang hari, kalau tengah marah pun akan reda melihat makanan. Begitulah juga kalau kanak2 yang sungguh gembira walaupun hanya mendapat donut.

Terkini, sebuah video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok apabila video tersebut memaparkan seorang kanak-kanak yang sangat teruja bila melihat donuts. Walaupun ianya hanyalah donuts tetapi sudah cukup membuatkan kanak-kanak perempuan yang comel itu tersenyum manis.

Rakaman video itu telah dimuatnaik oleh ibunya yang suka melihat keterujaan anak perempuannya yang melihat pelbagai jenis donut sehinggakan kanak-kanak itu menyebut “ Ya Allah, Donuts. Lets eat.” Dengan muka comel sambil melihat donuts yang berada dalam pinggan itu.

Video:

IMG_2216

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang tergelak melihat reaksi yang ditunjukkan itu seolah amat berpuas hati melihat donuts di depan matanya itu.

Komen Netizen:

Sumber svn

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "[VIDEO] “Ya Allah! Donuts!” – Gelagat budak perempuan bila tengok donuts cvri tumpuan ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*