“Tol0ng Jangan Tay4ng Foto Arwh Adibah Noor Yang Tak Tutup Aur4tnya” – PU Riz

Semalam petang, penyanyi, pengacara dan pelakon terkenal Adibah Noor telah menghembvskan nafasnya yang terakhir.

Berita tentang pemerg1an Adibah Noor ini ternyata telah mengejvtkan orang ramai, termasuklah rakan dalam bidang seni sendiri.

Dengan pemerg1an Adibah Noor ini juga, maka ramai yang dilihat telah mula muat naik fotonya untuk memberi ucapan takz1ah.

Selain itu, ada juga yang muatnaik foto serta video kenangan bersama arw4h Adibah Noor unutk mengingati moment indah bersama arw4h.

Akan tetapi, sudah diketahui, bahawa arw4h Adibah Noor kebanyakkannya tampil dengan imej tak bertudung.

Kerana ini, pendkwah dan selebriti PU Riz telah menulis pendapatnya tentang hal ini dan meminta jasa baik orang ramai agar tak muatnaik lagi foto, gambar atai video arw4h Adibah Noor yang memperlihatkan aurat nya di laman media sos1al.

PU Riz atau nama penuhnya Muhammad Haris Mohd Ismail telah muatnaik pandangannya itu melalui satu entry di Instagram.

“Saya minta semua orang yang mengenali Adibah Noor, tak perlulah tayang lagi gambar serta foto Adibah Noor yang tidak tertutup auratnya.”

“Cukuplah sekadar sedekahkan bacaan al fatihah. Kita dah tak perlu lagi nak sebarkan benda yang tak sepatutnya. Pesanan ini juga buat diri saya sendiri yang selalu terlupa.”

PU Riz yang juga suami kepada selebriti Neelofa kemudian ada tunjuk sebuah dalil yang sesuai dijadikan sebagai rujukan kepada 1su ini.

Jom lihat kata-kata dari PU Riz ini.

Untuk info, arw ah Adibah Noor pergi buat selamanya petang Sabtu ketika mendapatkan rawa tan di Hospital Gleaneagles. Adibah Noor menghem bus kan na fas terakhir aki bat komplikasi dari ba rah ov ari yang sudah berada di stage ke empat.

Dari sumber keluarga, jen azah Allahya rham Adibah Noor dibawa ke rumah bapanya, dan akan dikeb umikan di Tanah Perku bu ran Islam Tanah Keramat Permai sebelum solat Zohor pada hari ini, Ahad 19 Jun 2022.

Al-fatihah

sumber:ohbulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Jangan Lupa juga untuk follow kami di Fb DUNIA MEDIA!

PERHATIAN : KEPADA PEMBACA SEMUA JANGAN TINGGALKAN KOMEN HIN44N ATAUPUN CAC14N.

Pihak DUNIA MEDIA tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak DUNIA MEDIA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Terima kasih.

Be the first to comment on "“Tol0ng Jangan Tay4ng Foto Arwh Adibah Noor Yang Tak Tutup Aur4tnya” – PU Riz"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*